آیا می توانم از بیماری حداقل تغییر چون گلو درد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری تغییر حداقل است شایع در کودکان دیده می شود اما می تواند در کودکان بزرگتر و بزرگسالان رخ می دهد. این تا حد زیادی شایع ترین علت سندرم نفروتیک (NS) در کودکان بین سنین 1 و 7 است، حسابداری برای اکثریت (حدود 90٪) از این تشخیص. سپس، می تواند بیماری حداقل تغییر باعث گلو درد؟

گلو درد یکی از اختلالات شایع در زندگی روزمره ما، ممکن است در هر فرد رخ داده است، و دلایل بسیاری می تواند به این مشکل منجر شود. به عنوان مثال، به علت سرد به عفونت های ویروسی شایع ترین علت گلو درد است. بنابراین، اگر گلو درد بیماران MCNS 'توسط سرماخوردگی ایجاد می شود، که آنها لازم نیست که نگران باشید. دلیل این است که نوشیدن آب کافی و مصرف دارو درست می تواند کمک به حل این مشکل موثر است.

با این حال، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا در معرض خطر بالایی از گلو درد به دلیل توانایی سیستم ایمنی بدن خود را کم. سه شرایط می تواند در ایمنی کم برای بیماران مبتلا به این بیماری منجر شود.

یکی از دست دادن سنگین از پروتئین است. نشت پروتئین یک علامت معمولی از MCNS است، در حالی که ایمونوگلوبولین یک نوع پروتئین است که می تواند در برابر عفونت های مختلف مبارزه و محافظت از بدن است. با از دست دادن ایمونوگلوبولین، بیماران باید ایمنی پایین داشته باشد. سپس، عفونت باکتریایی می تواند به گلو درد منجر شود.

یکی دیگر سوء تغذیه است. با بیماری کلیوی، بیماران همیشه توصیه می شود به منظور توسعه یک رژیم غذایی کم پروتئین. با این حال، اگر محدود شده است مصرف پروتئین بیش از حد به شدت، سوء تغذیه رخ می دهد که منجر به توانایی سیستم ایمنی کم.

یکی از آخرین استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی باید باشد، هر دو از آنها سیستم ایمنی بدن بیمار را تضعیف و افزایش خطر ابتلا به عفونت ها و گلودرد می شود. بنابراین کار، توجه به آنها.

از بالا ما می دانیم که بیماری تغییر حداقل می تواند گلودرد ایجاد کند، اما این تنها عواملی که می توانید آن را القاء نمی کند. بنابراین قبل از اقدام به درمان آن را، شما باید به دلایل زمینه ای روشن می دانند. آیا نیازمند هر گونه کمک، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: بیماری حداقل تغییر حداقل تغییر بیماری می تواند باعث گلو درد حداقل تغییر بیماری مبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: